top of page

DÍJAK, ÖSZTÖNDÍJAK

  • 2013-ban elnyertem a Nemzeti Kulturális Alap ösztöndíjat

  • 2019-ben elnyertem a BME GTK Kari Kutatási díjat szenior kategóriában

  • 2021-2023 között elnyertem a Bolyai János Kutatási Ösztöndíjat

  • 2021-ben elnyertem az ÚNKP – 21 – 5 Bolyai+ ösztöndíjat

  • 2022-ben elnyertem az ÚNKP – 22 – 5 Bolyai+ ösztöndíjat

  • 2024-ben megkaptam az NJSZT-től a Tarján díjat

  1. 2024

    Kenyeres Attila Zoltán, Szűts Zoltán: Az álhírek (fake news) definíciós kísérletei és nyelvi jelei = The tentative definition and linguistic signs of fake news, MAGYAR NYELVŐR 148: (2) pp. 203-235.
    dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
    nyelv: magyar
    URL 

  2. 2023

    Móser Anna, Szűts Zoltán: A nyelvtanulást támogató digitális eszközök = Digital Tools to Support language learning, MAGYAR NYELVŐR 147: (2) pp. 164-185.
    dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
    független idéző közlemények száma: 5
    nyelv: magyar
    URL 

  3. 2023

    Szűts Zoltán, Molnár György, Racsko Réka, Vaughan Geoffrey, Molnár Tünde Lengyelné: Pedagogical Implications and Methodological Possibilities of Digital Transformation in Digital Education after the COVID-19 Epidemic, COMPUTERS 12: (4) 73
    dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
    független idéző közlemények száma: 7
    nyelv: angol
    URL 

  4. 2020

    Szűts Zoltán: Digitális pedagógia módszertanok a VUCA (gyorsan változó, kiszámíthatatlan, bonyolult, ellentmondásos) világában, ISKOLAKULTÚRA: PEDAGÓGUSOK SZAKMAI-TUDOMÁNYOS FOLYÓIRATA 30: (7) pp. 76-90.
    dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
    független idéző közlemények száma: 28
    nyelv: magyar
    URL 

  5. 2020

    Szűts Zoltán: A digitális pedagógia elmélete, Akadémiai Kiadó
    dokumentum típusa: Könyv/Szakkönyv
    független idéző közlemények száma: 80
    nyelv: magyar
    URL 

  6. 2020

    Szűts Zoltán: A digitális pedagógia jelenségei és megnyilvánulási formái, ÚJ PEDAGÓGIAI SZEMLE 5-6: pp. 15-38.
    dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
    független idéző közlemények száma: 29
    nyelv: magyar
    URL 

  7. 2018

    Molnár György, Szűts Zoltán, Biró Kinga: Use of Augmented Reality in Learning, ACTA POLYTECHNICA HUNGARICA 15: (5) pp. 209-222.
    dokumentum típusa:
    független idéző közlemények száma: 104
    nyelv: angol
    URL 

  8. 2018

    György Molnár, Zoltán Szűts: The Role of Chatbots in Formal Education, In: Anikó, Szakál (szerk.) 2018 IEEE 16th International Symposium on Intelligent Systems and Informatics (SISY), IEEE Hungary Section (2018) pp. 197-202.
    dokumentum típusa: Könyvrészlet/Konferenciaközlemény
    független idéző közlemények száma: 266
    nyelv: angol
    URL 

  9. 2018

    Szűts Zoltán: Online, Wolters Kluwer
    dokumentum típusa: Könyv/Monográfia
    független idéző közlemények száma: 129
    nyelv: magyar

  10. 2016

    Szűts Zoltán, Yoo Jinil: Reading from and writing on screens, WORLD LITERATURE STUDIES 3: pp. 40-56.
    dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
    független idéző közlemények száma: 6
    nyelv: angol
    URL 

  11. a legjelentősebbnek tartott közleményekre kapott független hivatkozások száma:654 

TUDOMÁNYMETRIA

image.png
  • facebook
  • linkedin

©2020 by Szűts Zoltán

Legújabb kutatásaim visszhangja és interjúk

image.png
bottom of page