DÍJAK, ÖSZTÖNDÍJAK
-
2013-ban elnyertem a Nemzeti Kulturális Alap ösztöndíjat
-
2019-ben elnyertem a BME GTK Kari Kutatási díjat szenior kategóriában
-
2021-2023 között elnyertem a Bolyai János Kutatási Ösztöndíjat
-
2021-ben elnyertem az ÚNKP – 21 – 5 Bolyai+ ösztöndíjat
-
2022-ben elnyertem az ÚNKP – 22 – 5 Bolyai+ ösztöndíjat
-
2024-ben megkaptam az NJSZT-től a Tarján díjat
Monográfiák, Q-s cikkek
-
2024
Kenyeres Attila Zoltán, Szűts Zoltán: Az álhírek (fake news) definíciós kísérletei és nyelvi jelei = The tentative definition and linguistic signs of fake news, MAGYAR NYELVŐR 148: (2) pp. 203-235.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
nyelv: magyar
URL -
2023
Móser Anna, Szűts Zoltán: A nyelvtanulást támogató digitális eszközök = Digital Tools to Support language learning, MAGYAR NYELVŐR 147: (2) pp. 164-185.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
független idéző közlemények száma: 5
nyelv: magyar
URL -
2023
Szűts Zoltán, Molnár György, Racsko Réka, Vaughan Geoffrey, Molnár Tünde Lengyelné: Pedagogical Implications and Methodological Possibilities of Digital Transformation in Digital Education after the COVID-19 Epidemic, COMPUTERS 12: (4) 73
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
független idéző közlemények száma: 7
nyelv: angol
URL -
2020
Szűts Zoltán: Digitális pedagógia módszertanok a VUCA (gyorsan változó, kiszámíthatatlan, bonyolult, ellentmondásos) világában, ISKOLAKULTÚRA: PEDAGÓGUSOK SZAKMAI-TUDOMÁNYOS FOLYÓIRATA 30: (7) pp. 76-90.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
független idéző közlemények száma: 28
nyelv: magyar
URL -
2020
Szűts Zoltán: A digitális pedagógia elmélete, Akadémiai Kiadó
dokumentum típusa: Könyv/Szakkönyv
független idéző közlemények száma: 80
nyelv: magyar
URL -
2020
Szűts Zoltán: A digitális pedagógia jelenségei és megnyilvánulási formái, ÚJ PEDAGÓGIAI SZEMLE 5-6: pp. 15-38.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
független idéző közlemények száma: 29
nyelv: magyar
URL -
2018
Molnár György, Szűts Zoltán, Biró Kinga: Use of Augmented Reality in Learning, ACTA POLYTECHNICA HUNGARICA 15: (5) pp. 209-222.
dokumentum típusa:
független idéző közlemények száma: 104
nyelv: angol
URL -
2018
György Molnár, Zoltán Szűts: The Role of Chatbots in Formal Education, In: Anikó, Szakál (szerk.) 2018 IEEE 16th International Symposium on Intelligent Systems and Informatics (SISY), IEEE Hungary Section (2018) pp. 197-202.
dokumentum típusa: Könyvrészlet/Konferenciaközlemény
független idéző közlemények száma: 266
nyelv: angol
URL -
2018
Szűts Zoltán: Online, Wolters Kluwer
dokumentum típusa: Könyv/Monográfia
független idéző közlemények száma: 129
nyelv: magyar -
2016
Szűts Zoltán, Yoo Jinil: Reading from and writing on screens, WORLD LITERATURE STUDIES 3: pp. 40-56.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
független idéző közlemények száma: 6
nyelv: angol
URL -
a legjelentősebbnek tartott közleményekre kapott független hivatkozások száma:654
TUDOMÁNYMETRIA
